reklama

Minerály, Marilyn Manson a Mušky?

Okrem začiatočného eMka, ešte aj to, že sa stretávajú v triede 8.A na základnej škole vo Vrbovom. Začala som učiť. Vlastne nie učiť, učiť sa. Iba jeden deň v týždni a iba šesť hodín a iba od decembra, ale (ešte som zabudla, že iba náboženstvo) stále viac a viac myslím na citát z jednej didaktickej knižky, ktorý ma asi bude sprevádzať celý život:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

"Čo musí poznať učiteľ, aby naučil chlapca slovenčinu?

Slovenčinu. Ale najmä chlapca.."

Tak sa na každej hodine niekto na desať minút predstaví tým, čím žije.

Mali sme už v triede gitaristu, klaviristu, flautistku, predstavenie Marilyna Mansona, spoznali sme miery v rybárčení, naučili sme sa kopať priame kopy a hlavičkovať (v triede), videli sme obrázky z Mirkinej vlastnej tvorby, spoznali sme základy fotografovania a nabudúce moji milí: budeme sa rozprávať o mileráloch...

A to je pre mňa, že čooo?

Taký ôsmak, ktorý ide po prírode a zbiera kamene, doma ich hľadá v atlase, potom si nejaký nový kúpi v múzeu a dopĺňa si zbierku?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

No a z toho, čo mi povedal len počas dozoru na chodbe, tak on nielen, že kamene zbiera, ale on tým, páni moji, žije..

Takí obyčajní ôsmaci, siedmaci, šiestaci, deviataci, tretiaci a druháci..a toľko dobrých vecí im motá hlávky.

Chcem ich poznať. Lebo On to chce tiež. A pre futbalistov sa chce stať Trénerom, pre klaviristu chce byť Komponistom, pre flautistku správny Dych, pre mineralológa Skalou a rybárovi chce ponoriť plaváčik hlbšie...

chcem sa stať pre nich všetkým, čo potrebujú, a ak aj v triede občas zavládne vzruch, nech mi ukážu len tak

Poznať ich a potom ich učiť.. To bude asi tá cesta.. ;)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A ešte predtým dokončiť školu...ufff

ĎAKUJEM

Hana Puváková

Hana Puváková

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Duša sa v prítomnosti detí uzdravuje", povedal Dostojevskij, tuším. rada sa nechám uzdravovať. Zoznam autorových rubrík:  gebuzinky mojej absurdityo deťochSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu