reklama

večerné de javú

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

večer padol na hlavu

všetkých pouličných lámp,

ja na balkóne dofajčievam vietor

veje vo vlasoch

i v žalúziách

stála by som tam s Tebou

ale Ty fajčievaš inde

a vietor

čo tu hľadí mňa

možno tam pozerá zase na Teba

tým istým okom

slzí z dymu.

možno zbiera roky

náš nalomený vzťah

a vie že mi chýbaš

na balkóne

ako tulipán v starom kvetináči

prefackal ma odstátymi kvapkami

nostalgiu by mal odviať ďaleko

aby neboleli teplé jarné večery

aby nepichal ma ježkov ufuňený hlas

čo kedysi lúčil sa za nás...

Hana Puváková

Hana Puváková

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Duša sa v prítomnosti detí uzdravuje", povedal Dostojevskij, tuším. rada sa nechám uzdravovať. Zoznam autorových rubrík:  gebuzinky mojej absurdityo deťochSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu