reklama

Plytká

Aj ty sa iba kĺžeš.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Povrchná, plytká, šmykľavá

hladina mrznúcej vody

nič viac, len dôvody

žiť ako v okovách.

Si potápačom

v mojej plytčine,

hazardér v kasíne,

vojak v boji o ničom

Netušiaci.

Porazený.

Unavený.

Neveriaci.

Z boja o hĺbku,

schúlená ku klbku

plytkých vzťahov

ťahajúcich nadol.

Nemôžeš hlbšie,

aj keď už si tam,

pred touto pravdou

stále utekám.

Už ma máš

ako jesenné lístie

čo ma zakalí,

už ma máš

ako vietor,

čo ho odvelí.

Na plytčinu zahĺbených pokusov

byť plytkou uschovňou snov,

nech ma tá hĺbka nezraní.

Dozriem v nej.

Hana Puváková

Hana Puváková

Bloger 
  • Počet článkov:  89
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Duša sa v prítomnosti detí uzdravuje", povedal Dostojevskij, tuším. rada sa nechám uzdravovať. Zoznam autorových rubrík:  gebuzinky mojej absurdityo deťochSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu